مسخره ست! عمرمون داره تو جلساتی که برای هم اندیشی و هم افزایی!!!!!! با حضور فعال یاس منگولا برگزار میشه تلف میشهدکتر برای چندمین بار پیشنهاد کرد که با هم کتاب بنویسیم. گفت چاپش با ما ، اصلا به اسم تو.اسم می خوام چکار؟ من واقعا دلم میخواد برم ی گوشه ی دنج و این کارو بکنم وگرنه منم میشم پنگول!استخاره خیلی خوب بود . اما من خوشحال نشدم. دلم می خواست بد باشه ! خیلی بداونطوری تکلیفم با خودم روش به خاطر پدرم...ما را در سایت به خاطر پدرم دنبال میکنید
برچسب: منگولا, نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 0:39